بازدید سرلشکر باقری از پایگاه سری پهپادی ارتش+ تصاویر-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

بازدید سرلشکر باقری از پایگاه سری پهپادی ارتش+ تصاویر

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از پایگاه پهپادی زیرزمینی ارتش بازدید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 May 28
کد خبر: ۱۳۵۷۰۸

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از روابط عمومی ارتش، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از یکی از پایگاه‌های سری و زیرزمینی پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

 

در این بازدید سرلشکر باقری در جریان آخرین توانمندی‌ها در حوزه تولید انواع پهپادهای نظامی، تهاجمی و دور برد ارتش قرار گرفت.

 

با عملیاتی شدن این پایگاه سری که در عمق صدها متری زمین طراحی و ساخته شده است جمهوری اسلامی ایران به قدرت برتر پهپادی در منطقه تبدیل شده است.

 

تصاویری از بازدید سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به همراه امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش از پایگاه سری پهپادی ارتش/ ایرنا

سرلشکر باقری از پایگاه سری پهپادی ارتش بازدید کرد+ تصاویر

سرلشکر باقری از پایگاه سری پهپادی ارتش بازدید کرد+ تصاویر

 

 

بازدید سرلشکر باقری از پایگاه سری پهپادی ارتش+ تصاویر

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده